Isnin, 21 Jun 2010

Rentak Samba Brazil vs Ivory Coast - Live

tengoklah kalau dah virus wolkap merebak ke seluruh pelosok dunia, presiden nombor 1 dunia pun tak terkecuali. apa yang pasti orang tua muda lelaki perempuan putih hitam coklat sawo matang semua dijangkiti mengalahi virus influenza A H1N1 yang masih hangat sekarang. kalau nak diikutkan orang ramai harus berwaspada semasa musim piala dunia sekarang disebabkan virus H1N1 ni mempunyai peluang yang cerah merebak sangat aktif dan pantas melalui kesesakan manusia di stadium perlawanan di Afrika Selatan kini dan begitu juga di kedai-kedai mamak atau gerai-gerai yang menayangkan perlawanan piala dunia secara live...

apapun, siapakah pemain brazil yang memakai jersi nombor 5 ini? adakah bakal scorer menentang ivory coast awal pagi ini...jom saksikan.

...akhirnya keputusan berpihak kepada pasukan Brazil 3 - 0 Ivory Coast. Agak kontroversi jugak perlawanan diantara kedua-dua pasukan ini dengan beberapa layangan kad kuning dan satu kad merah kepada penyerang Brazil iaitu Kaka selepas diberikan dua kad kuning. itulah nasib yang menimpa pasukan Brazil. apapun Brazil layak ke pusingan seterusnya selepas dua kali menang.

Penjaring Brazil : Fabiano 2 gol & Elano 1 gol.

Penjaring Ivory Coast : Drogba 1 gol.

Tiada ulasan:

Semoga Allah SWT beri kita kekuatan untuk amal dan sampaikan kepada saudara-saudara yang lain. InsyaAllah.